Saturday, May 1, 2010

CONFIRMED DEPARTURE : 4H3M HO CHI MINH + CUCHI + MEKONG (MUSLIM) 03-06 JUN 2010


HARI PERTAMA KUALA LUMPUR – HO CHI MINH TOUR (D) 03JUN10
Berkumpul di LCCT Sepang jam 12:30tghari bagi urusan daftar masuk. Berlepas ke Ho Chi Minh City dengan pesawat Airasia AK882 pada jam 02:55ptg. Tiba di Tan Son Nhat International Airport sekitar jam 03:45ptg. Peserta akan disambut oleh wakil kami. Lawatan ringkas dimulakan ke Cho Lon (Big Market of Chinese in Saigon) dan membeli-belah di China Town. Makan malam di restoran tempatan. Daftar masuk ke hotel.

HARI KEDUA HO CHI MINH – CU CHI TOUR (B/L/D) 04JUN10
Sarapan pagi di hotel. Meneruskan lawatan ke Cu Chi. Didalam perjalanan, peserta akan dibawa singgah di beberapa tempat menarik. Tiba di Cu Chi, lawatan ke Perkampungan Bawah Tanah (underground village) yang digunakan keika Perang Vietnam. Dengan panjang keseluruhan terowong ini ialah sekitar 200km, ianya cukup membuat peserta kagum. Kembali ke Ho Chi Minh City. Lawatan diteruskan lagi ke Reunification Palace, War Crime Museum, Notre Dame Cathedral and Old Post Office, former US Embassy dan membeli-belah di Ben Thanh Market. Makan tengahari dan malam disediakan di restoran tempatan.

HARI KETIGA HO CHI MINH – MY THO TOUR + MEKONG DELTA (B/L/D) 05JUN10
Sarapan pagi di hotel. Meneruskan lawatan ke My Tho yang mengambil masa perjalanan sekitar 3jam. Menaiki bot di Sungai Mekong dan melawat Orchard Island yang cukup terkenal disini. Makan tengahari di restoran tempatan. Melawat Vinh Trang Pagoda yang berusia hampir 150 tahun. Melawat Dong Tam Snake Farm, Dloi Sun Island dan Bonsai Gerdan. Kembali ke Ho Chi Minh City. Makan malam disediakan dalam cruise di Saigon River. Kembali ke hotel.

HARI KEEMPAT HO CHI MINH – KUALA LUMPUR (B) 06JUN10
Sarapan pagi di hotel. Acara bebas untuk membeli-belah di Ben Thanh Market yang terletak berhampiran hotel. Keluar dari hotel sekitar jam 12:30tghari dan dibawa ke Tan Son Nhat International Airport untuk penerbangan pulang ke Kuala Lumpur dengan pesawat Airasia AK883 pada jam 04:10ptg. Dijangka tiba di LCCT Sepang pada jam 07:00mlm. Lawatan Tamat….

Harga : RM 1400.00 seorang (Deposit RM700)


Harga Termasuk :
01. Tiket penerbangan Airasia KUL/Ho Chi Minh City/KUL
02. Penginapan selama 3 malam (2 orang sebilik)
03. Aturcara lawatan seperti di itinerari
04. Hidangan makanan Halal seperti di itinerari
05. Khidmat Tour Guide yang fasih berbahasa Inggeris
06. Bayaran masuk ke tempat-tempat lawatan
07. Diiringi oleh Pengurus Pelancong dari RH Bestari Travel

0 comments:

Post a Comment

 
Powered by Blogger